Garantia produselor

GARANTIA PRODUSELOR

Garantia se socoteste de la data acceptarii produsului de catre cumparator si este de 24 de luni. Vanzatorul este responsabil pentru toate viciile produsului prezente la data livrarii, mai putin pentru cele survenite in urma transportului marfii de catre firma de curierat sau care apar in interiorul termenului de garantie. O sesizare trebuie facuta prin e-mail sau la telefon.

Clientului ii vor fi rambursate toate costurile (cum ar fi costurile de transport). Sesizarea trebuie sa contina descrierea defectului reclamat si o copie a facturii (sau orice alt act care sa demonstreze achizitia).

Orice sesizare va fi procesata fara intarziere si clientul va fi informat despre constatarile facute. Procedura de retur va fi trimisa pe email clientului, imediat ce a fost receptionata sesizarea.

Garantia se acorda in urmatoarele cazuri:

- daca este un defect care poate fi inlaturat, produsul va fi schimbat partial sau total.

- daca defectul nu poate fi inlaturat datorita naturii disproportionate a acestuia, si inlocuirea produsului nu este posibila, clientul va avea posibilitatea de a primi suma de bani intr-un cont bancar in RON.

- daca este un defect care impiedica folosirea normala a produsului, inlocuirea acestuia sau renuntarea la achizitie.

In cazul defectelor multiple sau repetate, inlocuirea produsului sau renuntarea la achizitie. Reaparitia defectului exista atunci cand acelasi defect, care impiedica folosirea normala, a fost inlaturat de cel putin 2 ori in perioada de garantie si a reaparut.

Defecte multiple inseamna cel putin 3 defecte care impiedica folosirea normala. In cazul altor defecte ce nu pot fi inlaturate, si care nu necesita inlocuirea produsului, clientul va avea dreptul la un discount rezonabil sau la renuntarea la achizitie.

Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul e obligat sa faca o sesizare. In functie de natura cazului, este posibil sa nu fie necesar un certificat de garantie, dovada achizitiei produsului fiind suficienta si necesara.

Sesizarea referitoare la defectele constatate va fi procesata fara nici o intarziere, nu mai tarziu de 30 de zile calendaristice de la data primirii sesizarii, cu exceptia cazului in care partile s-au inteles altfel.

Vanzatorul va comunica Cumparatorului termenul si modalitatea de procesare a sesizarii, inclusiv confirmarea reparatilor necesare si durata acestora, sau, daca este cazul, motivarea in scris a refuzului de a da curs solicitarii.